.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ هیات شنای مازندران به یک خبر شمال نیوز

در پی درج خبری با عنوان "نابساماني ديگر در ورزش مازندران،اين بار شنا " در پایگاه خبری شمال نیوز ،جوابیه ای از سوی روابط عمومی هیات شنا و واترپلو و شیرجه مازندران ارسال گردید که عینآ درج می گردد.


بنام خداوند مهرباني كه حق را براي همه خادمان ايجاد نمود

مديريت محترم سايت خبری شمال نیوز

با سلام و آرزوي توفيق و سربلندي براي مديريت محترم و همكاران ارجمند و پرتلاش آن سایت محترم در امر خبررساني به مردم شريف كشور عزيزمان بخصوص مردم سلحشور و قدرشناس استان مازندران به استحضار می رساند : قطعاً جمع آوري اطلاعات كاري بس دشوار و طاقت فرساست اما شيريني آن زماني است كه مردم عزيز از بخش هاي مختلف اخبار و وقايع مطلع مي گردند و اگر اين اطلاع رساني واقعي و بر مبناي اصول صحيح انجام شده باشد شيريني و حلاوت بيشتري را خواهد داشت.

پیرو درج خبر ی با عنوان (نابساماني ديگر در ورزش مازندران ، اين بار شنا) در آن سايت وزين ، به منظور تنویر افکار عمومی وبیان حقايق و اطلاع رساني صادقانه جوابیه روابط عمومی هیات شنا و شیرجه و واترپلو استان مازندران جهت درج در آن سایت محترم ایفاد می گزدد:

گویا فراموش شده است که مسابقات شناي بانوان قهرمانی استان پس از گذشت 3 سال در ساری برگزار شده است و به گفته اکثر کارشناسان محترم رشته ورزشی شنا در استان قفل عدم برگزاری مسابقات شنای بانوان شکسته شده است.

بهتر بود كارشناس محترمي نقد خود را که به نحوه برگزاري این مسابقات عنوان داشت به نابسامانی کل ورزش استان و بخصوص رشته ورزشی شنا تعمیم نمی داد که این جزء بزرگنمایی وغرض ورزی شخصی نام دیگری نخواهد داشت.
(درج خبر زماني ارزشمند است كه نام كارشناس محترم در خبر درج شود زیرا داشتن ادعا مبني بر كارشناس بودن در آن رشته ورزشي قطعاً منوط به داشتن رزومه كاري و فني هر شخص مي بايست تا بتوان كلمه و عبارت كارشناس را به آن شخص اتلاق نمود)

در اين دوره از مسابقات قريب 170 نفر دختر در رده سنی و با حضور 9 شهرستان و 12 تيم برگزار گرديد كه در نوع خود بي نظير بود.
پس از گذشت قريب يك هفته حتي يك اعتراض شفاهي هم به هيات استان مبني بر عدم برگزاري مطلوب اجرايي يا فني این مسابقات اعلام نشده است.
در گوشه ای از این منطلب عنوان شد "معاونت مهم اداره کل ورزش استان که بر صندلی ریاست هیات شنای استان تکیه زده است" بایستی به این موضوع اشاره شود که بر حسب قوانين و مقررات فدراسيونها در زمانيكه هر رئيس هياتي بركنار شده و يا استعفا مي دهد و پس از آن مورد موافقت رئيس محترم فدراسيون و مدير كل محترم ورزش و جوانان قرار مي گيرد معاون توسعه امور ورزش در صورتيكه شخص جايگزين تعيين نشده باشد مي بايست تا زمان و برگزاري مجمع به طور قانونی سرپرستي هيات را بعهده داشته باشم.

اگر كنكاشي در اين خصوص بعمل آيد خواهيد ديد كه آقای احمد سعادتمند در گذشته به طور قانونی بعنوان سرپرست هيات هاي سواركاري و ژيمناستيك مازندران فعالیت نموده اند و تلاش های ایشان در جهت بهبود اوضاع این دو رشته بر کسی پوشیده نمی باشد.
در گوشه ای از این مطلب اشاره شد كه آقای سعادتمن داطلاعی از قوانين و مقررات مسابقات شنا ندارد در جهت تنویر افکار عمومی و ورزشکاران عزیز شناگر باید گفت: تحصيلات دانشگاهي آقای سعادتمند در دانشكده و مركز آموزش تربيت بدني بوده است و ایشان مربي رشته ورزشي شنا بوده و دارای تخصص ورزشي شنا و كارت مربيگري و داوري شنا ، شيرجه و واترپلو و نجات غريق درجه 1 می باشد.

هيات شناي مازندران قریب به 2 سال است نايب رئيس بانوان نداشته است و هم اكنون سركار خانم فرشته محمدي با اشتياق و تلاش مضاعف فعالیت های بسيار خوب در جهت تعالی شناي بانوان مازندران صورت داده اند .
قبل از برگزاري این مسابقات توسط نايب رئيس هيات (سركار خانم محمدي)جلسه اي با حضور كليه مربيان با تجربه در رشته ورزشی شنا در بخش بانوان برگزار و در يك انتخابات كاملاً آزاد براي اولين بار در تاریخ شنای بانوان استان 5 نفر از اين عزيزان بعنوان كميته فني شناي بانوان انتخاب شدند .
لازم به ذکر است ايندوره از مسابقات با نظارت كامل این كميته برگزار گرديد.

طي 2 ماهه گذشته قريب 240ميليون ریال بدهي هاي مربوط به گذشته هيات شنا و واترپلو و شیرجه مازندران پرداخت شده است.
این بدهی ها بابت اجاره استخر شهيد مطهري – پرداخت حقوق مربيان مرد و زن طرح صبا – پرداخت كليه هزينه هاي گذشته جهت اعزام تيم ها ، فروشگاههاي ورزشي و... صورت پذيرفته است.

از دیگر اقدامات این هیات در مدت کوتاه سرپرستی آقای احمد سعادتمند می توان به خريد 20 دستگاه فاكس برای هيات هاي شهرستاني ، خريد لوازم ورزشي ، برگزاري جشنواره هاي شنا ، منطقه اي نمودن شنا در 3 بخش مركزي و غربي و شرقي و تفويض اختيار به اين مناطق ، تلاش در جهت راه اندازي ليگ استاني شنا براي اولين بار، برگزاري جلسه با رؤسا و نواب رئيسان سراسر استان پس از گذشت 11 ماه ، ايجاد سايت شنا طي روزهاي آينده ، سازماندهي هيات و كميته ها اشاره کرد.

در پایان روابط عمومی هیات شنا، شیرجه و واترپلو مازندران ضمن تقدیر از تلاش های آن سایت محترم در جهت اطلاع رسانی صادقانه از کلیه رسانه های که در جهت اعتلای ورزش شنا و ایجاد علاقه مندی جوانان به این رشته ورزشی مهیج در استان فعالیت می کنند قدردانی میکند.
و من الله التوفیق

سید مجید محمدیان
رئیس کمیته روابط عمومی و سخنگوی هیات شنا، واترپلو و شیرجه استان مازندران

 

توضیحات شمال نیوز:


ضمن تشکر از روابط عمومی هیات شنا و نجات غریق که در اسرع وقت نسبت به موضوع مطروحه این سایت توضیحات لازم را در قالب پاسخ نامه ارائه نمودند.انتظار از کلیه دستگاههای اجرایی استان و بالاخص اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز می رود پاسخگوی مطالبی که بعضا" در قبال عملکرد آنان از سوی این سایت و یا کاربران ارجمند مطرح می شوند بطور شفاف بوده و گذرا از مطالب ارائه شده عبور ننمایند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.